środa, 7 lipca 2010

1/365


Zastanawiałem się nad Projektem 365 już od dłuższego czasu. Wydawało mi się że początek rocznej przygody z codziennym dodawaniem zdjęć należy połączyć z jakąś okazją... nowym rokiem, przeprowadzką, interesującym momentem w życiu. I tak od lat czekałem na "ten moment".

Możliwe że pod wpływem niewyjaśnionego impulsu, lub z powodu wymiany sprzętu foto zdecydowałem się że bez żadnej okazji chce wystartować. Dla niezorientowanych - chodzi o pewnego rodzaju zobowiązanie polegające na publikowanie minimum 1 zdjęcia dziennie.

I tak przez rok.

Nie jestem osobą systematyczną więc możliwe że nie będę umieszczał postów każdego dnia. Ale docelowo chcę mieć motywację aby szukać inspiracji w celu stworzenia 365 postów.

W ramach autoprezentacji - pierwsza fota.

1 komentarz:

  1. hurra, robi to samo, tyle że zdjęcia wywołuje i wklejam do albumu:)
    (samo)zaparcia!

    OdpowiedzUsuń